| Forfatter |
besked |
|
Mekhet Ossa
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 17 jul 2010, 00:07 |
|
 |
Tilmeldt: 27 jun 2008, 02:39 Indlæg: 484 IGN: Mekhet Ossa Guild: [GoZu] |
|
|
Har ingen anelse med navne, det bliver sikkert ligesom i 1'eren. Men det er jo yderst relevant mhp. vores guildnavn :-)
Kunne da godt være jeg skulle kigge forbi så. Du må endelig spamme på MSN hvis det er der mangles en Hammer.
|
 |
|
Dancer
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 30 jul 2010, 15:36 |
|
 |
Tilmeldt: 17 mar 2008, 13:46 Indlæg: 162 IGN: Dora Dancer Guild: -- |
|
Så er der nyt om level cap : http://www.arena.net/blog/progression-and-leveling-in-guild-wars-2"First off, we set the level cap for the game at 80, but we made the time between levels rather short. Instead of taking longer and longer to reach each level, it takes about the same time to go through each level."
_________________ Going boldly where everyone’s been before
|
|
| Top |
|
 |
|
adionditsak
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 31 jul 2010, 12:06 |
|
 |
Tilmeldt: 05 jun 2008, 22:14 Indlæg: 216 Geografisk sted: København IGN: Mesmering Colin Guild: [DeFY] |
|
|
skeptisk med det der level 80 (wow), men anden halvdel elsker jeg :-)
|
 |
|
Kedde
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 31 jul 2010, 14:03 |
|
 |
Tilmeldt: 18 mar 2008, 16:22 Indlæg: 592 IGN: Kedde Finubar Guild: Endangered Feces [DoDo] |
|
|
Så hvis de havde valgt level 100 i stedet ville de have kopieret diablo? Ret plat som folk skal holde ligegyldige ting op mod en standard der er usammenhængende.
|
 |
|
bleiken
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 31 jul 2010, 15:18 |
|
| Site Admin |
 |
Tilmeldt: 16 mar 2008, 17:04 Indlæg: 760 IGN: Bleiken Of Jutland Guild: Ragnarok of Primordus [RoP] |
|
|
stiger WoW lv ikke også snart til lv90 med den kommende udvidelse ?
som kommer før GW2 ?
_________________ Bleiken Of Jutland - Grundlægger af Ragnarok of Primordus [RoP] - Guild-wars.dk administrator / God Walking Amongst Mere Mortals
|
|
| Top |
|
 |
|
adionditsak
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 01 aug 2010, 11:39 |
|
 |
Tilmeldt: 05 jun 2008, 22:14 Indlæg: 216 Geografisk sted: København IGN: Mesmering Colin Guild: [DeFY] |
|
|
Nej forstår godt hvad du mener og jo mener nok WoW's level cap snart bliver sat til 90 og ender sikkert på 100 ligesom Diablo :-) men for mig giver det ingen mening at gøre level capped til 80 i GW2 når det var 20 i 1'eren hvorfor ikke bare 40 eller 50 for den sags skyld. Om du vil det eller ej er jeg sikker på de har fået level 80 cap fra WoW for at se om det ville trække flere spillere til, for mange bliver skræmt væk når de for afvide at man "kun" kan komme i level 20 i GW, men på den anden side kan det også være at level 80 bare har været et godt sted at have max capped level nu hvor det kommer til at tage lige lang tid at stige i level hver gang..
|
 |
|
Dancer
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 02 aug 2010, 00:01 |
|
 |
|
Hvis man virkelig vil vide hvad level cap bliver i WoW kan man følgende sted se at det bliver 85: http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm/faq/Fra bloggen: "if we expect you to level up every few hours, then why shouldn’t it be that way all through the game?" Det er meget sandsynligt at de for at kunne overbevise skeptikere om at GW2 er et stort spil med meget indhold har de sat max level til 80, men tror også der kan være en anden grund. Min teori er at de har tænkt på hvor mange timer man skal bruge på at blive "færdigudviklet", derefter har de divideret timerne med 2-3 stykker. Således at gennemsnitspillere sandsynligvis dagligt oplever at stige et level, ud fra antagelsen at gennemsnitsspilleren netop spiller 2-3 timer dagligt. Så jeg tror nogen bliver max level i løbet af en weekend eller 2 fulde spildage. De fleste skal nok bruge omkring et par måneder. Og det er jo stadig langt hurtigere end den tid det tager i WoW og de fleste andre MMOs.
_________________ Going boldly where everyone’s been before
|
|
| Top |
|
 |
|
bleiken
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 02 aug 2010, 11:28 |
|
| Site Admin |
 |
Tilmeldt: 16 mar 2008, 17:04 Indlæg: 760 IGN: Bleiken Of Jutland Guild: Ragnarok of Primordus [RoP] |
|
|
Min plan ang. GW2 er at tage fri en hel uge og så spille så meget som overhovedet muligt, og prøve at være med i opstarten af spillet. Jeg kom jo først ind i GW i august, hvor spillet var godt i gang.
Men det kræver selvf. at der kommer en release dato i god tid, og det passer ind i mit øvrige program.
_________________ Bleiken Of Jutland - Grundlægger af Ragnarok of Primordus [RoP] - Guild-wars.dk administrator / God Walking Amongst Mere Mortals
|
|
| Top |
|
 |
|
Dancer
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 10 aug 2010, 19:31 |
|
 |
|
|
| Top |
|
 |
|
Champen Goes F T W
|
Titel: Re: Lidt nyt om Guildwars 2 : 10 aug 2010, 19:42 |
|
Tilmeldt: 18 mar 2008, 00:48 Indlæg: 396 IGN: Champen goes ftw Guild: Delta Formation [DF] |
|
|
Temmelig ond drage.
meget nice film.
|
 |
|